Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches. (2021) Torras Vila, Berta CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education Vol. 4 Núm. 1 Pág. 35-47
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2 ARTE 1 LINGUISTICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Fostering teaching confidence in music and arts education Núm. 38 Pág. 34-47 ARTICULO | 2024 | Artseduca |
Qi Chen, Shi
Yie Wong, Kwan
|
On the move Núm. 30 Pág. 103-125 ARTICULO | 2022 | Encuentro |
Cruz Cabanillas, Isabel de la
San Emeterio Bedia, Carlotta
|
Els beneficis de la música en l’aprenentatge fonològic d’una llengua estrangera Núm. 20 Pág. 35-47 ARTICULO | 2022 | Llengua, societat i comunicació |
Baills, Florence
Prieto Vives, Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024