Antecedents of Generation Y consumers’ usage frequency of online consumer reviews (2020) ARTICULO Bevan-Dye, Ayesha Lian Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 24 Núm. 2 Pág. 193-212

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Croatian consumer responses to the European GIs scheme of wine labeling
The Croatian consumer responses to the European GIs scheme of wine labeling Vol. 23 Núm. 2 Pág. 39-52 ARTICULO
2024 New medit
Alpeza, Ivana Nižić, Ivan Lukač, Zrinka
Understanding motivations to use online streaming services
Understanding motivations to use online streaming services Vol. 25 Núm. 2 Pág. 217-238 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Camilleri, Mark Anthony Falzon, Loredana
Media and group influence on Generation Y consumers’ attitudes towards beauty products
Media and group influence on Generation Y consumers’ attitudes towards beauty products Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-136 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Dalziel, Riane Cherylise Klerk, Natasha De

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024