Management response to eWOM in rural lodging establishments (2020) ARTICULO Hernández Maestro, Rosa María Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 24 Núm. 2 Pág. 263-278

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Consumer motivations for engaging with corporate social responsibility on social media
Consumer motivations for engaging with corporate social responsibility on social media Vol. 27 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2023 Spanish journal of marketing-ESIC
Aguirre Mejía, Claudia Ximena Ruiz de Maya, Salvador Palazón Vidal, María Dolores Rodríguez Orejuela, Augusto
Customer Perceptions and Strategies for Rural Tourism Accommodation
Customer Perceptions and Strategies for Rural Tourism Accommodation Vol. 20 Núm. 5 Pág. 1171-1190 ARTICULO
2022 Pasos
J.D.V.T. Melo, António Gonçalves, Eduardo Silva, Carlos

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024