Online dating apps as a marketing channel (2021) ARTICULO Rita, Paulo Filipe Ramos, Ricardo Mealha, Marta Radu, Lucian European journal of management and business economics Vol. 30 Núm. 1 Pág. 1-17

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Structure of REDEE and EJMBE research
Structure of REDEE and EJMBE research Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-19
2024 European journal of management and business economics
Ramos, Ricardo Rita, Paulo
Customer satisfaction in mountain hotels within UNESCO Global Geoparks
Customer satisfaction in mountain hotels within UNESCO Global Geoparks Vol. 20 Núm. 1 Pág. 35-47 ARTICULO
2024 Tourism & Management Studies
Carvalho, Frederico Ramos, Ricardo F. Fortes, Nuno
What colour are you?
What colour are you? Vol. 32 Núm. 2 Pág. 17-35
2023 European journal of management and business economics
San Martín, Sonia Jiménez, Nadia
Banking innovations and their effect on profitability
Banking innovations and their effect on profitability Núm. 47 Pág. 25-56
2022 Mercados y Negocios
Magallón González, Heber Bernardo Galeana Figueroa, Evaristo Prado Román, Camilo
Digital ecosystem structure formation depending on the archetype of distribution network participants
Digital ecosystem structure formation depending on the archetype of distribution network participants Vol. 31 Núm. 2 Pág. 176-191 ARTICULO
2022 European journal of management and business economics
Anatolevna Krasyuk, Irina Vladimirovna Kolgan, Maria Medvedeva, Yuliya

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024