Antecedents and consequences of brand hate (2021) ARTICULO Pinto, Olavo Brandão, Amélia European journal of management and business economics Vol. 30 Núm. 1 Pág. 18-35

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Structure of REDEE and EJMBE research
Structure of REDEE and EJMBE research Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-19
2024 European journal of management and business economics
Ramos, Ricardo Rita, Paulo
The Role of Perceived Quality and Customer Self-Incongruence on Customer-Brand Disidentification
The Role of Perceived Quality and Customer Self-Incongruence on Customer-Brand Disidentification Vol. 23 Núm. 2 Pág. 37-50 ARTICULO
2023 Management Letters / Cuadernos de Gestión
Saavedra Torres, José Luis Bhattarai, Ashok Rawal, Monika Upadhyaya Subedi, Bhaskar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024