Orthographic knowledge predicts reading and spelling skills over and above general intelligence and phonological awareness (2021) ARTICULO Zarić, Jelena Hasselhorn, Marcus Nagler, Telse European journal of psychology of education Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-43
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 1 PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Direct and Indirect Effects Between First Literacy Errors, Visual Perception, and Phonological Awareness Variables Vol. 10 Núm. 3 Pág. 1-16 | 2022 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Ferah Ozcan, Aysel
Yildiz, Sevilay
|
Orthographic knowledge, and reading and spelling Núm. 24 Pág. 3 ARTICULO | 2021 | The Spanish Journal of Psychology |
Querido, Luis
Fernandes, Sandra
Verhaeghe, Arlette
|
Problems of Teaching Phonological Awareness to Learning Disabilities Students Núm. 23 Pág. 135-149 | 2021 | Gist |
Saleem Khasawneh, Mohamad Ahmad
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Feb-2025