Language in science performance: do good readers perform better? (2021) ARTICULO Neri, Nadine Cruz Guill, Karin Retelsdorf, Jan European journal of psychology of education Vol. 36 Núm. 1 Pág. 45-61
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Skills Related to the Control-of-Variables Strategy Need to Be Taught, and Who Gains Most? Vol. 115 Núm. 6 Pág. 813-835 | 2023 | Journal of educational psychology |
Peteranderl, Sonja
Edelsbrunner, Peter A.
Deiglmayr, Anne
Schumacher, Ralph
Stern, Elsbeth
|
Do Students With Specific Learning Disorders With Impairments in Reading Benefit From Linguistic Simplification of Test Items in Science? Vol. 89 Núm. 1 Pág. 23-41 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Neri, Nadine Cruz
Retelsdorf, Jan
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Oct-2024