The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions (2021) ARTICULO Clem, Anna-Leena Rudasill, Kathleen Moritz Hirvonen, Riikka Aunola, Kaisa Kiuru, Noona European journal of psychology of education Vol. 36 Núm. 2 Pág. 263-286

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Taller de comunicación organizacional para mejorar las relaciones interpersonales de docentes de una institución educativa de la región Tacna, 2023
Taller de comunicación organizacional para mejorar las relaciones interpersonales de docentes de una institución educativa de la región Tacna, 2023 Vol. 5 Núm. 5 Pág. 49
2024 Latam
Velásquez Bolo, Eliana
Taking a step towards understanding interactions between teacher efficacy in behavior management and the social learning environment
Taking a step towards understanding interactions between teacher efficacy in behavior management and the social learning environment Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1129-1144
2023 European journal of psychology of education
Bapst, Malika Genoud, Philippe Hascoët, Marine
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico.
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico. Vol. 24 Núm. 2 Pág. 219-233
2022 Colombian Applied Linguistics
Méndez López, Mariza G.
What is in a student-faculty relationship?
What is in a student-faculty relationship? Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1115-1139 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Snijders, Ingrid Wijnia, Lisette Dekker, Hans J. J. Rikers, Remy M.J.P. Loyens, Sofie M. M.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024