Online Reviews and Product Sales (2021) Alzate Barricarte, Miriam Arce Urriza, Marta Cebollada, Javier Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research Vol. 16 Núm. 4 Pág. 638-669

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Helpful clicks
Helpful clicks Vol. 8 Núm. 1 Pág. 1-18
2024 CBR
Piva, Beatrice Marques, Lénia
Mediating Effect of Creative Information Advertising on Online Marketplace, Market Reach, and Influencer Marketing Toward Product Sales
Mediating Effect of Creative Information Advertising on Online Marketplace, Market Reach, and Influencer Marketing Toward Product Sales Vol. 8 Núm. 4 Pág. 6
2023 International Journal of Professional Business Review
Kristianto, Tigor Aditya Kusmaningtyas, Amiartuti Susanti, Nanis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024