Exploring predictors of instructional resilience during emergency remote teaching in higher education (2021) ARTICULO Weidlich, Joshua Kalz, Marco International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 18 Pág. 29-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Fortaleza y Confianza en sí Mismo desde RESI-M en Estudiantes del TecNM Campus Tierra Blanca-México
Fortaleza y Confianza en sí Mismo desde RESI-M en Estudiantes del TecNM Campus Tierra Blanca-México Vol. 8 Núm. 5 Pág. 521-531
2023 593 Digital Publisher CEIT
Fuentes Rosas, Liliana Torres López, María Hernández Ramírez, Julieta
Beyond emergency remote teaching
Beyond emergency remote teaching Núm. 20 Pág. 60
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Broadbent, J. Ajjawi, Rola Bearman, M. Boud, David Dawson, Phillip
The university students’ self‑regulated efort, fexibility and satisfaction in distance education
The university students’ self‑regulated efort, fexibility and satisfaction in distance education Núm. 19 Pág. 29 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Turan, Zeynep Kucuk, Sevda Cilligol Karabey, Sinem

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024