Fine motor and executive functioning skills predict maths and spelling skills at the start of kindergarten (2021) ARTICULO Khng, Kiat-Hui Ng, Ee Lynn Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 44 Núm. 3 Pág. 675-718
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Brain Balance® programme improves attention and classroom behaviour in students with attentional and developmental challenges in a school setting Vol. 46 Núm. 4 Pág. 914-949 ARTICULO | 2023 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Jackson, Rebecca
Glanz, Ryan M.
|
Preliminary adaptation of motor tests to evaluate fine motor skills associated with mathematical skills in preschoolers Vol. 13 Núm. 7 Pág. 1330-1361 ARTICULO | 2023 | EJIHPE |
Flores, Pedro
Coelho, Eduarda
Mourão Carvalhal, Maria Isabel
Forte, Pedro M.
|
Estado de la motricidad fina pospandemia Vol. 6 Núm. 1 Pág. 6110 | 2022 | Revista Andina de Educación |
Vásconez Erazo, Rachel
Yarad Jeada, Pamela Valeria
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024