Transdisciplinary integration and its implementation in primary education through two STEAM projects (2021) ARTICULO Lage Gómez, Carlos Ros Magán, Germán Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 44 Núm. 4 Pág. 801-837

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Promoting reading, mathematics and science learning
Promoting reading, mathematics and science learning Vol. 47 Núm. 2 Pág. 264-289 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Qin, Kexin Wang, Yehui
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs
Preservice Physical Education teachers´ attitudes towards teaching in Foreign Languages. Expectations and training needs Núm. 7 Pág. 25-44 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
García Núñez, Miriam N. Fraguela Vale, Raúl Bobadilla-Pérez, María
La música en STEAM
La música en STEAM Núm. 91 Pág. 25-32 ARTICULO
2022 Eufonía
Lage Gómez, Carlos Ros Magán, Germán
El enfoque STEAM y su impacto en los resultados académicos mediados por la creencia de capacidad o autoeficacia. Revisión sistemática
El enfoque STEAM y su impacto en los resultados académicos mediados por la creencia de capacidad o autoeficacia. Revisión sistemática Vol. 1 Núm. 2 Pág. 55-68 ARTICULO
2021 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Bases García, Diego García Sánchez, Jesús Nicasio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024