Is EMI enough? Perceptions from university professors and students (2016) Corrales Wade, Kathleen Paba, Antonina Santiago Escamilla, Nazira Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344
- Número de citas: 11 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 EDUCACION 3 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado | 2023 | Universidad de Málaga |
López Gutiérrez, Aurora
|
Listening to CLIL Practitioners Vol. 25 Núm. 1 Pág. 97-117 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
McDougald, Jermaine S.
Duarte Gómez, Daniela
Quesada Gutiérrez, Laura Susana
Sánchez Córdoba, Félix Gonzalo
|
Entrepreneurship in doctoral programs Núm. 12 Pág. 612 | 2022 | New Trends in Qualitative Research |
Serrano López, Antonio Eleazar
Álvarez, Patricia Alonso
Sanz Casado, Elías
García Zorita, José Carlos
|
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225 | 2022 | Profile |
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
|
Internacionalización del currículo en México desde la innovación de asignaturas en inglés Vol. 21 Núm. 2 Pág. 8 | 2021 | Actualidades Investigativas en Educación |
Oswaldo González Bello, Edgar
García Meza, Isabel María
|
Expanding the value of CLIL Vol. 13 Núm. 2 Pág. 155-162 | 2020 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
Alvarez Ayure, Claudia Patricia
|
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 339-367 | 2020 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Tejada Sanchez, Isabel
Molina Naar, José Mario
|
Content and Language Integrated Learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 353-372 | 2020 | Íkala |
McDougald, Jermaine S.
Pissarello, Daniel
|
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class Vol. 12 Núm. 2 Pág. 265-291 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Santana Villegas, Josefina del Carmen
|
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Barrios, Elvira
López Gutiérrez, Aurora
|
Enfoques de AICLE en la educación Vol. 9 Núm. 2 Pág. 253-266 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024