Is EMI enough? Perceptions from university professors and students (2016) Corrales Wade, Kathleen Paba, Antonina Santiago Escamilla, Nazira Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 9 Núm. 2 Pág. 318-344

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Listening to CLIL Practitioners
Listening to CLIL Practitioners Vol. 25 Núm. 1 Pág. 97-117
2023 Colombian Applied Linguistics
McDougald, Jermaine S. Duarte Gómez, Daniela Quesada Gutiérrez, Laura Susana Sánchez Córdoba, Félix Gonzalo
Entrepreneurship in doctoral programs
Entrepreneurship in doctoral programs Núm. 12 Pág. 612
2022 New Trends in Qualitative Research
Serrano López, Antonio Eleazar Álvarez, Patricia Alonso Sanz Casado, Elías García Zorita, José Carlos
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225
2022 Profile
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
Internacionalización del currículo en México desde la innovación de asignaturas en inglés
Internacionalización del currículo en México desde la innovación de asignaturas en inglés Vol. 21 Núm. 2 Pág. 8
2021 Actualidades Investigativas en Educación
Oswaldo González Bello, Edgar García Meza, Isabel María
Expanding the value of CLIL
Expanding the value of CLIL Vol. 13 Núm. 2 Pág. 155-162
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S. Alvarez Ayure, Claudia Patricia
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America
English Medium Instruction and the Internationalization of Higher Education in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 339-367
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Tejada Sanchez, Isabel Molina Naar, José Mario
Content and Language Integrated Learning
Content and Language Integrated Learning Vol. 25 Núm. 2 Pág. 353-372
2020 Íkala
McDougald, Jermaine S. Pissarello, Daniel
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class
Establishing Teacher-Student Rapport in an English-Medium Instruction Class Vol. 12 Núm. 2 Pág. 265-291
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Santana Villegas, Josefina del Carmen
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora
Enfoques de AICLE en la educación
Enfoques de AICLE en la educación Vol. 9 Núm. 2 Pág. 253-266
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024