Implementation of Content and Language Integrated Learning and Its Effects on Student Motivation (2018) Mede, Enisa Çinar, Senanur Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 2 Pág. 215-235
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Adaptando la enseñanza del inglés al enfoque AICLE Núm. 403 Pág. 61-88 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Halbach, Ana María
Aenlle Currás, Manuel
|
Feasibility of Introducing English as a Partial Medium of Instruction in Iranian Senior High Schools Vol. 12 Núm. 2 Pág. 292-320 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Ghorbani, Mohammad Hosein
|
Creating “Glocal” Classrooms to Promote Communication Vol. 11 Núm. 2 Pág. 185-192 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
McDougald, Jermaine S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Feb-2025