Technostress, Work Performance, Job Satisfaction, and Career Commitment of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines (2021) ARTICULO Cahapay, Michael Bangoc II, Nathaniel F. IJERI. International journal of Educational Research and Innovation Núm. 16 Pág. 260-275
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Key Factors in the Success of Virtualization of Teaching in Spanish Universities During the COVID-19 Pandemic Vol. 11 Núm. 2 Pág. 277-294 ARTICULO | 2022 | NAER |
Infante Moro, Alfonso
Infante Moro, Juan Carlos
Gallardo Pérez, Julia
|
Análisis de la virtualización de la docencia en el Máster de Turismo de la Universidad de Huelva durante el COVID-19: docentes versus estudiantes Vol. 11 Núm. 2 Pág. 197-208 ARTICULO | 2022 | Campus Virtuales |
Infante Moro, Alfonso
Infante Moro, Juan Carlos
Gallardo Pérez, Julia
|
Hope and Resilience Mediate Relationship between Stress and Satisfaction with Life of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines Núm. 18 Pág. 296-306 ARTICULO | 2022 | IJERI |
Cahapay, Michael
Bangoc II, Nathaniel F.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024