Technostress, Work Performance, Job Satisfaction, and Career Commitment of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines (2021) ARTICULO Cahapay, Michael Bangoc II, Nathaniel F. IJERI. International journal of Educational Research and Innovation Núm. 16 Pág. 260-275

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Key Factors in the Success of Virtualization of Teaching in Spanish Universities During the COVID-19 Pandemic
Key Factors in the Success of Virtualization of Teaching in Spanish Universities During the COVID-19 Pandemic Vol. 11 Núm. 2 Pág. 277-294 ARTICULO
2022 NAER
Infante Moro, Alfonso Infante Moro, Juan Carlos Gallardo Pérez, Julia
Análisis de la virtualización de la docencia en el Máster de Turismo de la Universidad de Huelva durante el COVID-19: docentes versus estudiantes
Análisis de la virtualización de la docencia en el Máster de Turismo de la Universidad de Huelva durante el COVID-19: docentes versus estudiantes Vol. 11 Núm. 2 Pág. 197-208 ARTICULO
2022 Campus Virtuales
Infante Moro, Alfonso Infante Moro, Juan Carlos Gallardo Pérez, Julia
Hope and Resilience Mediate Relationship between Stress and Satisfaction with Life of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines
Hope and Resilience Mediate Relationship between Stress and Satisfaction with Life of Teachers amid COVID-19 Crisis in the Philippines Núm. 18 Pág. 296-306 ARTICULO
2022 IJERI
Cahapay, Michael Bangoc II, Nathaniel F.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024