Improving Literacy Competence and Social and Emotional Competencies in Primary Education Through Cooperative ProjectBased Learning (2022) ARTICULO Llorent García, Vicente J. González Gómez, Antonio Luis Farrington, David P. Zych, Izabela Psicothema Vol. 34 Núm. 1 Pág. 102-109
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Use of Creative Projects Method by Primary School Teachers as a Means of Enhancing the Learning Motivation Vol. 14 Núm. 2 Pág. 487-499 ARTICULO | 2023 | JETT |
Ostrovska, Marianna
Margitych, Kateryna
Bryzhak, Nadiia
Bopko, Ihor
Bedevelska, Marianna
|
La acción tutorial para el aprendizaje competencial en educación primaria Vol. 34 Núm. 3 Pág. 46-64 ARTICULO | 2023 | Revista Española de Orientación y Psicopedagogía |
Ruiz, Olga
Vieira Aller, María José
|
Project-based learning as a tool for bullying prevention Vol. 35 Núm. 2 Pág. 261-272 ARTICULO | 2023 | Culture and Education, Cultura y Educación |
Marín del Moral, Antonio
Nieto Alemán, Paula Andrea
|
The Use of Creative Projects for the Enhancement of Primary School Students' Learning Motivation Vol. 14 Núm. 41 Pág. 890-907 | 2023 | Revista de la Universidad del Zulia |
Ostrovska, Marianna
Margitych, Kateryna
Bryzhak, Nadiia
Bopko, Ihor
Bedevelska, Marianna
|
The effects of a teacher training program on neuroeducation in improving reading, mathematical, social, emotional and moral competencies of secondary school students Vol. 27 Núm. 2 Pág. 158-167 ARTICULO | 2022 | Revista de psicodidáctica |
Caballero Cobos, María
Llorent García, Vicente J.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024