Hotel customer segmentation and sentiment analysis through online reviews (2022) ARTICULO de Oliveira Gosson, George Anderson Renda, Ana Isabel Correia, Marisol B. Antonio, Nuno Tourism & Management Studies Vol. 18 Núm. 1 Pág. 29-40

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Customer satisfaction in mountain hotels within UNESCO Global Geoparks
Customer satisfaction in mountain hotels within UNESCO Global Geoparks Vol. 20 Núm. 1 Pág. 35-47 ARTICULO
2024 Tourism & Management Studies
Carvalho, Frederico Ramos, Ricardo F. Fortes, Nuno
Understanding the impacts and motivations of duplicate reviews on Tripadvisor
Understanding the impacts and motivations of duplicate reviews on Tripadvisor Núm. 52 Pág. 219-238 ARTICULO
2023 Cuadernos de turismo
António, Nuno Correia, Marisol B. Perdigão Ribeiro, Filipa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024