Engaging the online audience in the digital era (2021) ARTICULO Xia, Sichen Ada Hafner, Christoph A. Ibérica. Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ) Núm. 42 Pág. 33-58

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Engaging audiences in the digital age
Engaging audiences in the digital age Núm. 41 Pág. 297-312 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Girón García, Carolina Bernad-Mechó, Edgar
The influence of discipline, medium and target audience in multimodal recontextualization practices
The influence of discipline, medium and target audience in multimodal recontextualization practices Núm. 46 Pág. 237-269
2023 Ibérica
Valeiras Jurado, Julia Ruiz Madrid, María Noelia
Engaging in predatory practices
Engaging in predatory practices Núm. 93 Pág. 117-129 ARTICULO
2023 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Bocanegra-Valle, Ana
Multimodal stance and engagement in digital video methods articles
Multimodal stance and engagement in digital video methods articles Núm. 46 Pág. 155-180
2023 Ibérica
Hafner, Christoph A.
Using questions in non-interactive presentations
Using questions in non-interactive presentations Núm. 46 Pág. 271-297
2023 Ibérica
Ruiz Garrido, Miguel Francisco Palmer Silveira, Juan Carlos
Engaging the public in science crowdfunding
Engaging the public in science crowdfunding Vol. 9 Núm. 3 Pág. 1-15
2022 VISUAL REVIEW
Vivas Peraza, Ana Cristina
Popularizing science – Analyzing the presenter’s multimodal orchestration in a TED Talk
Popularizing science – Analyzing the presenter’s multimodal orchestration in a TED Talk Núm. 44 Pág. 179-206 ARTICULO
2022 Ibérica
Jiang, Jingxin Lim, Fei Victor
‘We Poles are pill poppers’
‘We Poles are pill poppers’ Núm. 44 Pág. 207-238 ARTICULO
2022 Ibérica
Tereszkiewicz, Anna Szczyrbak, Magdalena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025