Identifying and Serving Gifted and Talented Students (2021) ARTICULO Gubbins, E. Jean Siegle, Del Ottone-Cross, Karen McCoach, D. Betsy Dulong Langley, Susan Callahan, Carolyn M. Brodersen, Annalissa V. Caughey, Melanie Gifted child quarterly Vol. 65 Núm. 2 Pág. 115-131
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Happens After Nomination? Evaluating the Probability of Gifted Identification With the Torrance Test of Creative Thinking Vol. 68 Núm. 2 Pág. 119-136 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Lee, Lindsay Ellis
Rinn, Anne N.
Rambo, Karen E.
|
The CASA Criteria for Evaluating Gifted and Talented Identification Systems Vol. 67 Núm. 2 Pág. 137-150 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Peters, Scott J.
Stambaugh, Tamra
Makel, Matthew C.
Lee, Lindsay Ellis
McBee, Matthew T.
McCoach, D. Betsy
Johnson, Kiana R.
|
Where Does Gifted Education Go From Here: Chaos or Community? Vol. 66 Núm. 2 Pág. 163-168 OTRO | 2022 | Gifted child quarterly |
Peters, Scott J.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Nov-2024