Building Systemic Capacity to Improve Identification and Services in Gifted Education (2021) ARTICULO Mun, Rachel U. Ezzani, Miriam D. Lee, Lindsay Ellis Ottwein, Jessica K. Gifted child quarterly Vol. 65 Núm. 2 Pág. 132-152
- Número de citas: 4 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Happens After Nomination? Evaluating the Probability of Gifted Identification With the Torrance Test of Creative Thinking Vol. 68 Núm. 2 Pág. 119-136 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Lee, Lindsay Ellis
Rinn, Anne N.
Rambo, Karen E.
|
Colorblind Racial Ideology Among Teachers of Gifted Students and Its Relationship With Culturally Responsive Pedagogy Vol. 67 Núm. 4 Pág. 259-277 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Ottwein, Jessica K.
Mun, Rachel U.
|
Disentangling Inequity in Gifted Education: The Need for Nuance in Racial/Ethnic Categories, Socioeconomic Status, and Geography Vol. 66 Núm. 2 Pág. 154-156 OTRO | 2022 | Gifted child quarterly |
Hodges, Jaret
Mun, Rachel U.
Rinn, Anne N.
|
Gifted Education on Reddit Vol. 66 Núm. 4 Pág. 296-315 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Hodges, Jaret
Simonsen, Mary
Ottwein, Jessica K.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024