Political advertising on social media (2022) ARTICULO Baviera Puig, Tomás Sánchez Junquera, Javier Rosso, Paolo Comunicación y sociedad = Communication & Society Vol. 35 Núm. 3 Pág. 39-49

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Una campaña audiovisual
Una campaña audiovisual Núm. 70 Pág. 37-57 ARTICULO
2024 Anàlisi
Bustos Díaz, Javier
Research Trends in Social Media’s Role in Political Campaigns
Research Trends in Social Media’s Role in Political Campaigns Núm. 11 Pág. 150-171 ARTICULO
2023 Review of Communication Research
Pellegrino, Alfonso
Tiktok and active audiences in processes for political and structural change. An exploratory study based on the scottish referendum
Tiktok and active audiences in processes for political and structural change. An exploratory study based on the scottish referendum Vol. 36 Núm. 3 Pág. 87-101 ARTICULO
2023 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Alonso-López, Nadia Sidorenko Bautista, Pavel Apablaza-Campos, Alexis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024