Can Self-Regulation be Transferred to Second/Foreign Language Learning and Teaching? (2022) Teng, Lin Sophie Zhang, Lawrence Jun Applied linguistics Vol. 43 Núm. 3 Pág. 587-595
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Validation of self-regulated writing strategies for advanced EFL learners in China Vol. 13 Núm. 4 Pág. 776-795 ARTICULO | 2023 | EJIHPE |
Wang, Xuan
Ma, Jianting
Li, Ximeng
Shen, Xinyi
|
Professional identity and psychological capital as determinants of EFL teachers’ burnout Núm. 9 Pág. 101-120 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Fathi, Jalil
Naderi, Milad
Soleimani, Habib
|
Setting the stage(s) for English for Research and Publication Purposes Núm. 43 Pág. 7-26 ARTICULO | 2022 | Ibérica |
Negretti, Raffaella
McGrath, Lisa
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024