English-medium instruction in higher education and the ELT gaze (2022) Block Allen, David Moncada Comas, Balbina International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 25 Núm. 2 Pág. 401-417

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Role of the L1 in EMI classroom practices
The Role of the L1 in EMI classroom practices Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-36
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Moncada Comas, Balbina
Who is the bilingual science teacher
Who is the bilingual science teacher Núm. 2 Pág. 155-166
2022 Revista Interdisciplinar Arista-Crítica
Figueroa Salamanca, Carlos Sebastian
Positioning Theory for English-Medium Instruction (EMI) praxis
Positioning Theory for English-Medium Instruction (EMI) praxis Núm. 42 Pág. 15-32 ARTICULO
2021 Ibérica
Kayi, Hayriye Steadman, Angel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024