English-medium instruction in higher education and the ELT gaze (2022) Block Allen, David Moncada Comas, Balbina International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 25 Núm. 2 Pág. 401-417
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Role of the L1 in EMI classroom practices Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-36 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Moncada Comas, Balbina
|
Who is the bilingual science teacher Núm. 2 Pág. 155-166 | 2022 | Revista Interdisciplinar Arista-Crítica |
Figueroa Salamanca, Carlos Sebastian
|
Positioning Theory for English-Medium Instruction (EMI) praxis Núm. 42 Pág. 15-32 ARTICULO | 2021 | Ibérica |
Kayi, Hayriye
Steadman, Angel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024