Language Pedagogy and Identity. Learning from Teachers’ Narratives in the Colombian ELT (2021) Ubaque Casallas, Diego HOW Vol. 28 Núm. 2 Pág. 1-20
- Número de citas: 5 (40.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Pedagogies of Well-being : A Narrative Perspective to Explore Two English Student-Teachers’ Experiences Vol. 31 Núm. 1 Pág. 87-105 | 2024 | HOW |
Ubaque Casallas, Diego
|
Embodied Femininities in Language Pedagogy. A Study of Two Language Teachers’ Experiences Vol. 30 Núm. 2 Pág. 32-49 | 2023 | HOW |
Camargo Ruiz, Karen Tatiana
Aponte Moniquira, Daniel
|
Using Translanguaging to Decolonize English Language Teaching in Colombia Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-17 ARTICULO | 2023 | Íkala |
Ubaque Casallas, Diego
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Colombian ELT Community and Scholarship: Current Pathways and Potency Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Lucero, Edgar
Castañeda Londoño, Adriana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Mar-2025