Feeling fear as power and oppression (2022) ARTICULO Jones, Brittany L. Theory and research in social education Vol. 50 Núm. 3 Pág. 431-463
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“If they were white and middle class" Vol. 52 Núm. 1 Pág. 97-120 ARTICULO | 2024 | Theory and research in social education |
Lewis, Bonnie
Crowley, Ryan M.
|
The greatest lie(s) ever told Vol. 52 Núm. 1 Pág. 33-65 ARTICULO | 2024 | Theory and research in social education |
Hawkman, Andrea M.
Naseem Rodríguez, Noreen
Shear, Sarah B.
Perkins, Acelynn
|
Theorizing necropolitics in social studies education Vol. 51 Núm. 1 Pág. 47-71 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Varga, Bretton A.
Helmsing, Mark
van Kessel, Cathryn
Christ, Rebecca C.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Oct-2024