Intensity and content of private tutoring lessons during German secondary schooling (2022) ARTICULO Guill, Karin Ömeroğulları, Melike Köller, Olaf European journal of psychology of education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1093-1114
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Understanding private supplementary tutoring Vol. 46 Núm. 4 Pág. 728-773 ARTICULO | 2023 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Bray, Mark
|
Does shadow education discourage or encourage creative thinking? Evidence from South Korea Vol. 46 Núm. 4 Pág. 774-808 ARTICULO | 2023 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Byun, Soo-yong
Jung, Jilli
Shin, Tae-Seob
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024