Intensity and content of private tutoring lessons during German secondary schooling (2022) ARTICULO Guill, Karin Ömeroğulları, Melike Köller, Olaf European journal of psychology of education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1093-1114

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Understanding private supplementary tutoring
Understanding private supplementary tutoring Vol. 46 Núm. 4 Pág. 728-773 ARTICULO
2023 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Bray, Mark
Does shadow education discourage or encourage creative thinking? Evidence from South Korea
Does shadow education discourage or encourage creative thinking? Evidence from South Korea Vol. 46 Núm. 4 Pág. 774-808 ARTICULO
2023 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Byun, Soo-yong Jung, Jilli Shin, Tae-Seob

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024