Language Teachers’ Emergency Remote Teaching Experiences During the COVID-19 Confinement (2021) Juárez Díaz, Catalina Perales Escudero, Moisés Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 121-135
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
English students perceptions about their motivation having online classes during the Covid-19 pandemic Vol. 12 Núm. 23 Pág. 3 | 2023 | Edähi Boletín Científico de Ciencias Sociales y Humanidades del ICSHu |
De la Cruz Rodríguez, Diana J.
Hidalgo Avilés, Hilda
|
Ventajas, inconvenientes y retos COVID-19 Núm. 26 Pág. 159-190 | 2023 | Revista Tecnología, Ciencia y Educación |
Chao Chao, Kuok Wa
|
Canadian Second Language Teachers’ Technology Use Following the COVID-19 Pandemic Vol. 79 Núm. 3 Pág. 228-246 | 2023 | Canadian modern language review |
Dressler, Roswita
Guida, Rochelle
Chu, Man-Wai
|
English teachers’ experiences about online teaching during the Covid-19 pandemic Vol. 5 Núm. 1 Pág. 979-996 | 2022 | EPISTEME KOINONIA |
Caizaluisa Alvarado, Katherine Micaela
Villamarín Ortiz, Daniela Cristina
Arias Arroyo, Paulina Alexandra
Cando Guanoluisa, Fabiola
|
Reflexiones sobre la enseñanza telepresencial de lenguas extranjeras en el marco universitario Núm. 29 Pág. 43-64 ARTICULO | 2022 | Revista de educación de la Universidad de Granada |
Serrano Carranza, Olga Rocío
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024