Language Teachers’ Emergency Remote Teaching Experiences During the COVID-19 Confinement (2021) Juárez Díaz, Catalina Perales Escudero, Moisés Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 121-135

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
English students perceptions about their motivation having online classes during the Covid-19 pandemic
English students perceptions about their motivation having online classes during the Covid-19 pandemic Vol. 12 Núm. 23 Pág. 3
2023 Edähi Boletín Científico de Ciencias Sociales y Humanidades del ICSHu
De la Cruz Rodríguez, Diana J. Hidalgo Avilés, Hilda
Ventajas, inconvenientes y retos COVID-19
Ventajas, inconvenientes y retos COVID-19 Núm. 26 Pág. 159-190
2023 Revista Tecnología, Ciencia y Educación
Chao Chao, Kuok Wa
Canadian Second Language Teachers’ Technology Use Following the COVID-19 Pandemic
Canadian Second Language Teachers’ Technology Use Following the COVID-19 Pandemic Vol. 79 Núm. 3 Pág. 228-246
2023 Canadian modern language review
Dressler, Roswita Guida, Rochelle Chu, Man-Wai
English teachers’ experiences about online teaching during the Covid-19 pandemic
English teachers’ experiences about online teaching during the Covid-19 pandemic Vol. 5 Núm. 1 Pág. 979-996
2022 EPISTEME KOINONIA
Caizaluisa Alvarado, Katherine Micaela Villamarín Ortiz, Daniela Cristina Arias Arroyo, Paulina Alexandra Cando Guanoluisa, Fabiola
Reflexiones sobre la enseñanza telepresencial de lenguas extranjeras en el marco universitario
Reflexiones sobre la enseñanza telepresencial de lenguas extranjeras en el marco universitario Núm. 29 Pág. 43-64 ARTICULO
2022 Revista de educación de la Universidad de Granada
Serrano Carranza, Olga Rocío

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024