Configuration of Racial Identities of Learners of English (2021) Bonilla Medina, Sandra Ximena Varela, Karen Vanessa García, Katherin Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 23 Núm. 2 Pág. 137-150
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Systematic Review of Scholarly Work on Social Class Identities in Second and Foreign Language Educational Contexts Vol. 8 Núm. 2 Pág. 127-149 | 2024 | Revista Caribeña de Investigación Educativa (RECIE) |
López, Kevin
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Critical Race and Decolonial Theory Intersections to Understand the Context of ELT in the Global South Vol. 27 Núm. 3 Pág. 822-839 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Bonilla Medina, Sandra Ximena
Finardi, Kyria
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024