Disciplinary Power Lying Behind the Requisite of English Language Mastery in International Scholarships (2022) Forero-Mondragón, Alber Josué Quintero Polo, Álvaro Hernán Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 24 Núm. 1 Pág. 175-191

  • Número de citas: 1 (0.0% autocitas)

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15
2023 Colombian Applied Linguistics
Gómez Gaitán, Sandra Viviana Forero Mondragón., Alber Josué Largo, José David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Oct-2024