Does CLIL shape language attitudes and motivation? (2023) De Smet, Audrey Mettewie, Laurence Hiligsmann, Philippe Galand, Benoît Van Mensel, Luk International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 26 Núm. 5 Pág. 534-553

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Language learning motivation in multilingual CLIL
Language learning motivation in multilingual CLIL Núm. 41 Pág. 9 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Geoghegan, Leah
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Van Mensel, Luk Galand, Benoît
Strengthening Ties to L2
Strengthening Ties to L2 Vol. 11 Núm. 2 Pág. 182-206 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Psychology
Santiago Garabieta, Maite García Carrión, Rocío Villardón Gallego, Lourdes
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Las variables afectivas y la educación bilingüe
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO
2020 Ensayos
Pozo Beamud, Marta del

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024