Does CLIL shape language attitudes and motivation? (2023) De Smet, Audrey Mettewie, Laurence Hiligsmann, Philippe Galand, Benoît Van Mensel, Luk International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 26 Núm. 5 Pág. 534-553
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3 PSICOLOGIA 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Language learning motivation in multilingual CLIL Núm. 41 Pág. 9 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Geoghegan, Leah
|
Testing the predictive power of executive functions, motivation, and input on second language vocabulary acquisition Vol. 38 Núm. 2 Pág. 475-494 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Van Mensel, Luk
Galand, Benoît
|
Strengthening Ties to L2 Vol. 11 Núm. 2 Pág. 182-206 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Psychology |
Santiago Garabieta, Maite
García Carrión, Rocío
Villardón Gallego, Lourdes
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO | 2020 | Ensayos |
Pozo Beamud, Marta del
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024