A motivational model of persistence in science education: A self-determination theory approach (2007) ARTICULO Lavigne, Geneviève L. Vallerand, Robert J. Miquelon, Paule European journal of psychology of education Vol. 22 Núm. 3 Pág. 351-369

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The relevance of basic psychological needs and subject interest as explanatory variables for student dropout in higher education — a German case study using the example of a cooperative education program
The relevance of basic psychological needs and subject interest as explanatory variables for student dropout in higher education — a German case study using the example of a cooperative education program Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1791-1808
2023 European journal of psychology of education
Wild, Steffen Rahn, Sebastian Meyer, Thomas
Perceived parental monitoring and school motivation during adolescence
Perceived parental monitoring and school motivation during adolescence Vol. 38 Núm. 2 Pág. 819-839 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Cimon Paquet, Catherine Gaudet, Olivier Verner Filion, Jérémie Véronneau, Marie-Hélène
Systemizing and the gender gap: examining academic achievement and perseverance in STEM
Systemizing and the gender gap: examining academic achievement and perseverance in STEM Vol. 34 Núm. 2 Pág. 479-500 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Jungert, Tomas Hubbard, Kyle Dedic, Helena Rosenfield, Steven
Las Ferias de Ciencia y Tecnología de Costa Rica y sus aportes a la educación secundaria
Las Ferias de Ciencia y Tecnología de Costa Rica y sus aportes a la educación secundaria Vol. 18 Núm. 2 Pág. 24
2018 Actualidades Investigativas en Educación
Retana Alvarado, Diego Armando Vázquez Bernal, Bartolomé Camacho Álvarez, María Marta
Conceptual Change in Science Teaching and Learning
Conceptual Change in Science Teaching and Learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 151-195 ARTICULO
2018 International Journal of Educational Psychology
Nadelson, Louis S. Heddy, Benjamin Jones, Suzanne Taasoobshirazi, Gita Johnson, Marcus
Modelización de un constructo teórico sobre la percepción del alumnado en procesos de indagación en ciencias
Modelización de un constructo teórico sobre la percepción del alumnado en procesos de indagación en ciencias Vol. 21 Núm. 1 Pág. 25-44 ARTICULO
2016 Revista de psicodidáctica
Vázquez Bernal, Bartolomé Jiménez Pérez, Roque

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024