The effects of teacher support, parental monitoring, motivation and self-efficacy on academic performance over time (2023) ARTICULO Affuso, Gaetana Zannone, Anna Esposito, Concetta Pannone, Maddalena De Angelis, Grazia Aquilar, Serena Dragone, Mirella Bacchini, Dario Miranda, Maria Concetta European journal of psychology of education Vol. 38 Núm. 1 Pág. 1-23

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Self-efficacy of physical education teachers
Self-efficacy of physical education teachers Núm. 58 Pág. 546-551 ARTICULO
2024 Retos
Kusmiyati, Kusmiyati Setyawati, Heny Setijono, Hari Soedjatmiko, Soedjatmiko Kristiyanto, Agus Suryadi, Didi
Exploring the persistence of adults on secondary education courses
Exploring the persistence of adults on secondary education courses Vol. 13 Núm. 1 Pág. 6
2024 NAER
Daza Pérez, Lidia Llanes Ordóñez, Juan Figuera Gazo, Pilar
Efectos de la motivación académica y de la inteligencia emocional en el compromiso académico en adolescentes peruanos de educación secundaria
Efectos de la motivación académica y de la inteligencia emocional en el compromiso académico en adolescentes peruanos de educación secundaria Núm. 45 Pág. 9-30 ARTICULO
2023 ESE
Ramos Vera, Cristian Antony Ayala Laguna, Esmeralda Serpa Barrientos, Antonio
The influence of SES, cognitive, and non-cognitive abilities on grades
The influence of SES, cognitive, and non-cognitive abilities on grades Vol. 38 Núm. 2 Pág. 587-603 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Boman, Björn
Perceived parental monitoring and school motivation during adolescence
Perceived parental monitoring and school motivation during adolescence Vol. 38 Núm. 2 Pág. 819-839 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Cimon Paquet, Catherine Gaudet, Olivier Verner Filion, Jérémie Véronneau, Marie-Hélène

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024