Behavioural Intention to Purchase Halal Cosmetics Products in Malaysia (2023) Kamaruddin, Norshafarina Shari Abdullah, Nor'ain Mohamad, Arifha Albattat, Ahmad Rasmi Suleiman Yen, Lee Jia Nadzri, Nazreen Sofia Binti Md Paramasivam, Hemarubini International Journal of Professional Business Review. Int. J. Prof.Bus. Rev. Vol. 8 Núm. 7 Pág. 1-0
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas ECONOMIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Marketing Mix on Purchase Intention and its Impact on the Decision to Purchase Somethinc Products Vol. 8 Núm. 10 Pág. 28 | 2023 | International Journal of Professional Business Review |
Suyanto, Achmad Manshur Ali
Dewi, Desshandra Garcya
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Feb-2025