Examining Students’ acceptance and use of ChatGPT in Saudi Arabian higher education (2024) ARTICULO Sobaih, Abu Elnasr E. Elshaer, Ibrahim A. Hasanein, Ahmed M. EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education Vol. 14 Núm. 3 Pág. 709-721

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Análisis sobre el uso de las herramientas de inteligencia artificial interactiva en el entorno universitario
Análisis sobre el uso de las herramientas de inteligencia artificial interactiva en el entorno universitario Núm. 30 Pág. 37-66
2025 Revista Tecnología, Ciencia y Educación
Castro López, Adrián Cervero Fernández-Castañón, Antonio Álvarez Blanco, Lucía
Unlocking patient resistance to ai in healthcare
Unlocking patient resistance to ai in healthcare Vol. 15 Núm. 1 Pág. 6-6 ARTICULO
2025 EJIHPE
Sobaih, Abu Elnasr E. Chaibi, Asma Brini, Riadh Abdelghani Ibrahim, Tamer Mohamed
The moderating effects of gender and study discipline in the relationship between university students’ acceptance and use of ChatGPT
The moderating effects of gender and study discipline in the relationship between university students’ acceptance and use of ChatGPT Vol. 14 Núm. 7 Pág. 1981-1995 ARTICULO
2024 EJIHPE
Elshaer, Ibrahim A. Hasanein, Ahmed M. Sobaih, Abu Elnasr E.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Feb-2025