Project-Based Learning methodology (PBL) for the acquisition of Transversal Competences (TCs) and integration of Sustainable Development Goals (SDGs) in mechanical engineering subjects (2024) ARTICULO Llopis Albert, Carlos Rubio, Francisco Mata Amela, Vicente Devece, Carlos Torner Feltrer, María Eugenia Zeng, Shouzhen Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences Vol. 11 Núm. 1 Pág. 99-126
- Número de citas: 1 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Navigating the Evolving Landscape of Higher Education Vol. 11 Núm. 2 Pág. 78-107 | 2024 | Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences |
Rubio, Francisco
Llopis Albert, Carlos
Palacios Marqués, Daniel
García Hurtado, Dayanis
Zeng, Shouzhen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024