The relationship among knowledge of, attitudes toward and acceptance of genetically modified organisms (GMOs) among Slovenian teachers (2009) Šorgo, Andrej Ambrozic-Dolinsek, Jana Electronic Journal of Biotechnology Vol. 12 Núm. 4 Pág. 1-2
- Número de citas: 3 (66.7% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Implicaciones didácticas del concepto biotecnología Vol. 22 Núm. 3 Pág. 4 | 2019 | Educación y educadores |
Roa Acosta, Robinson
González Galli, Leonardo
Valbuena Ussa, Édgar Orlay
|
The influence of intelligence and emotions on the acceptability of genetically modified organisms Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-1 | 2012 | Electronic Journal of Biotechnology |
Šorgo, Andrej
Jausovec, Norbert
Jausovec, Ksenija
Puhek, Miro
|
Knowledge about and acceptance of genetically modified organisms among pre-service teachers Vol. 14 Núm. 4 Pág. 5-5 | 2011 | Electronic Journal of Biotechnology |
Šorgo, Andrej
Ambrozic-Dolinsek, Jana
Usak, Muhammet
Uzel, Murat
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024