Moving from What Do English Teachers know? to How Do English Teachers Experience Knowledge? A Decolonial Perspective in the Study of English Teachers’ Knowledge (2021) Castañeda Londoño, Adriana Gist. Education and Learning Research Journal Núm. 22 Pág. 75-101
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Engaging in Decolonial ‘Pedagogizations’ at a Colombian Doctoral Teacher Education Program in English Language Teaching Vol. 27 Núm. 3 Pág. 804-821 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Castañeda Peña, Harold Andrés
Mendez, Pilar Esther
|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Saberes sobre conflictos y reconciliacionesen la práctica pedagógica de docentes de inglés en formación Vol. 27 Núm. 3 Pág. 646-662 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Aguirre Garzón, Edgar Augusto
Ubaque Casallas, Diego
Salazar Sierra, Adriana
López Hurtado, María Eugenia
|
Reconstructing a Personal Story about Being a Teacher Educator and a Researcher Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
|
Colombian ELT Community and Scholarship: Current Pathways and Potency Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13 | 2021 | HOW |
Lucero, Edgar
Castañeda Londoño, Adriana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024