Moving from What Do English Teachers know? to How Do English Teachers Experience Knowledge? A Decolonial Perspective in the Study of English Teachers’ Knowledge (2021) Castañeda Londoño, Adriana Gist. Education and Learning Research Journal Núm. 22 Pág. 75-101

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Engaging in Decolonial ‘Pedagogizations’ at a Colombian Doctoral Teacher Education Program in English Language Teaching
Engaging in Decolonial ‘Pedagogizations’ at a Colombian Doctoral Teacher Education Program in English Language Teaching Vol. 27 Núm. 3 Pág. 804-821 ARTICULO
2022 Íkala
Castañeda Peña, Harold Andrés Mendez, Pilar Esther
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO
2022 Íkala
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
Saberes sobre conflictos y reconciliacionesen la práctica pedagógica de docentes de inglés en formación
Saberes sobre conflictos y reconciliacionesen la práctica pedagógica de docentes de inglés en formación Vol. 27 Núm. 3 Pág. 646-662 ARTICULO
2022 Íkala
Aguirre Garzón, Edgar Augusto Ubaque Casallas, Diego Salazar Sierra, Adriana López Hurtado, María Eugenia
Reconstructing a Personal Story about Being a Teacher Educator and a Researcher
Reconstructing a Personal Story about Being a Teacher Educator and a Researcher Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13
2021 HOW
Castañeda Trujillo, Jairo Enrique
Colombian ELT Community and Scholarship: Current Pathways and Potency
Colombian ELT Community and Scholarship: Current Pathways and Potency Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-13
2021 HOW
Lucero, Edgar Castañeda Londoño, Adriana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024