From pedagogy to communities (2015) ARTICULO Magaña, Dalia Studies in Hispanic and Lusophone linguistics Vol. 8 Núm. 2 Pág. 375-388
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Modality across genres in Spanish as a heritage language Vol. 34 Núm. 1 Pág. 171-200 ARTICULO | 2021 | Revista española de lingüística aplicada |
Magaña, Dalia
|
Heritage language learners and Spanish for specific purposes Vol. 52 Núm. 101 Pág. 908-930 ARTICULO | 2019 | Revista signos |
Thompson, Gregory L.
Brown, Alan V.
|
Research on heritage Spanish phonetics and phonology: Pedagogical and curricular implications Vol. 5 Núm. 2 Pág. 99-106 ARTICULO | 2016 | NAER |
Rao, Rajiv
Kuder, Emily
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024