arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education
The Routing and Re-Routing of Difficult Knowledge : Social Studies Teachers Encounter When the Levees Broke
Total de citas: 11
Citas recibidas |
---|
Seeing and feeling difficult history : A case study of how C... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 4 Pág. 472-496 |
Análisis de las acciones ciudadanas del alumnado al estudiar... REIDICS (2024) Núm. 14 Pág. 48-66 |
Feeling fear as power and oppression : An examination of Bla... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 3 Pág. 431-463 |
Becoming “Hijas de la Lucha" : Political subjectification, a... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 27-53 |
Normalizar el conflicto y des-normalizar la violencia : reto... Revista colombiana de educación (2016) Núm. 71 Pág. 219-251 |
Consideraciones del alumnado sobre las acciones de resistenc... Revista Perspectivas (2024) Núm. 28 Pág. 7 |
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 |
The narrative framing of violence in teaching resources abou... Panta Rei (2018) Núm. 12 Pág. 93-118 |
Normalising Conflict and De-Normalising Violence : Challenge... Revista colombiana de educación (2016) Núm. 71 Pág. 187-218 |
Social studies education research for sustainable democratic... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 |
Engaging with issues of death, loss, and grief in elementary... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 54-77 |