arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Historical Empathy as Perspective Recognition and Care in One Secondary Social Studies Classroom

Total de citas: 10

Citas recibidas
The British, the tank, and that Czech : How teachers talk ab... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 4 Pág. 526-547
Usando las emociones para comprender cuestiones socialmente ... Revista Perspectivas (2022) Núm. 24 Pág. 6
“Glossed over and missing" : Preservice teachers learn about... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 4 Pág. 581-606
“Because the United States is a great melting pot” : How stu... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 3 Pág. 372-407
Students’ and teachers’ beliefs about historical empathy in ... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 529-551
Multiperspectiva frente al Nazismo en un contexto excepciona... Clío (2020) Núm. 46 Pág. 65-77
Virtual reality for the promotion of historical empathy : A ... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 4 Pág. 553-580
El valor de la historia. Estudio de alternativas curriculare... Clío (2019) Núm. 45 Pág. 330-356
Fostering intercultural competence in a university classroom... Aula de encuentro (2022) Vol. 24 Núm. 1 Pág. 169-190
El pensamiento histórico en contextos escolares. Hacia una ... Zona próxima (2019) Núm. 31 Pág. 107-131