The British, the tank, and that Czech : How teachers talk ab...
Theory and research in social education
(2019)
Vol. 47
Núm. 4
Pág. 526-547
|
Usando las emociones para comprender cuestiones socialmente ...
Revista Perspectivas
(2022)
Núm. 24
Pág. 6
|
“Glossed over and missing" : Preservice teachers learn about...
Theory and research in social education
(2022)
Vol. 50
Núm. 4
Pág. 581-606
|
“Because the United States is a great melting pot” : How stu...
Theory and research in social education
(2023)
Vol. 51
Núm. 3
Pág. 372-407
|
Students’ and teachers’ beliefs about historical empathy in ...
Theory and research in social education
(2020)
Vol. 48
Núm. 4
Pág. 529-551
|
Multiperspectiva frente al Nazismo en un contexto excepciona...
Clío
(2020)
Núm. 46
Pág. 65-77
|
Virtual reality for the promotion of historical empathy : A ...
Theory and research in social education
(2022)
Vol. 50
Núm. 4
Pág. 553-580
|
El valor de la historia. Estudio de alternativas curriculare...
Clío
(2019)
Núm. 45
Pág. 330-356
|
Fostering intercultural competence in a university classroom...
Aula de encuentro
(2022)
Vol. 24
Núm. 1
Pág. 169-190
|
El pensamiento histórico en contextos escolares. Hacia una ...
Zona próxima
(2019)
Núm. 31
Pág. 107-131
|