arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

A Social Studies Teacher's Sense Making of Controversial Issues Discussions of Race in a Predominantly White, Rural High School Classroom

Total de citas: 11

Citas recibidas
Compromiso democrático, patrimonio y memoria en la enseñanza... PH (2019) Vol. 27 Núm. 96 Pág. 222-224
La enseñanza de temas controvertidos y problemas sociales : ... Aula abierta (2024) Vol. 53 Núm. 2 Pág. 181-190
Breve reflexión de conjunto : “No se ha dormido aún el pasad... PH (2019) Vol. 27 Núm. 96 Pág. 172-192
Educación ciudadana y dimensiones de la memoria en la enseña... Educación XX1 (2017) Vol. 20 Núm. 2 Pág. 259-278
Ciudadanía y dimensiones de la memoria en el aprendizaje de ... Vínculos de Historia (2018) Núm. 7 Pág. 366-388
Educación ciudadana, patrimonio y memoria en la enseñanza de... REIDICS (2021) Núm. 8 Pág. 172-189
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26
Conversation is everything : How teachers and students creat... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 4 Pág. 626-660
Teacher political disclosure in contentious times : A “respo... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 2 Pág. 182-210
Teaching for citizenship : Instructional practices and open ... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 570-601
Navigating identity as a controversial issue : One teacher’s... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243