arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Core Practices for Teaching History : The Results of a Delphi Panel Survey

Total de citas: 9

Citas recibidas
Rethinking presentism in history education Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 4 Pág. 509-529
Enriching Ethical Judgments in History Education Theory and research in social education (2018) Vol. 46 Núm. 3 Pág. 449-479
Pedagogías de la práctica en acción para la formación docent... Pensamiento educativo (2024) Vol. 61 Núm. 2 Pág. 8
Prácticas fundamentales en educación infantil : hacia una pr... REDIE (2023) Núm. 25 Pág. 1
What do social studies methods instructors know and do? Teac... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99
Novice social studies teachers’ implementation of differenti... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 1 Pág. 32-73
A turn to practice : Core practices in social studies teache... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 583-610
La enseñanza tradicional e innovadora en Historia. Un anális... Areté (2020) Vol. 6 Núm. 11 Pág. 145-159
Leer y escribir históricamente : Los desafíos pendientes de ... Diálogo andino (2017) Núm. 53 Pág. 7-21