arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Developing Historical Reading and Writing With Adolescent Readers : Effects on Student Learning

Total de citas: 10

Citas recibidas
Writing about the past: the impact of different authentic in... European journal of psychology of education (2022) Vol. 37 Núm. 1 Pág. 163-184
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du... Educatio siglo XXI (2018) Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-40
Investigating teacher adoption of authentic pedagogy through... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 492-528
Visualizing the teaching of data visualizations in social st... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 2 Pág. 262-306
CrossRef citations to date 2 Altmetric Features Incorporatin... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 4 Pág. 587-625
Propuesta de Argumentación Histórica y su construcción en in... Historia Regional (2024) Núm. 51 Pág. 10
Writing Scientific Explanations: Effects of a Cognitive Appr... Exceptional children (2021) Vol. 87 Núm. 4 Pág. 458-475
¿Cómo responden los estudiantes a problemas históricos? : Co... Perfiles educativos (2022) Vol. 44 Núm. 176 Pág. 102-119
Data Literacy for Social Studies : Examining the Role of Dat... Theory and research in social education (2018) Vol. 46 Núm. 2 Pág. 194-231
Integrating Content and Literacy in Social Studies : Assessi... Theory and research in social education (2017) Vol. 45 Núm. 4 Pág. 517-554