arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education
Conceptualizing emotions in social studies education
Total de citas: 20
Citas recibidas |
---|
Feeling fear as power and oppression : An examination of Bla... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 3 Pág. 431-463 |
“But it wasn’t like that” : The impact of visits to communit... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 510-539 |
Migrant youth from West African countries enacting affective... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 3 Pág. 347-373 |
Normalising Conflict and De-Normalising Violence : Challenge... Revista colombiana de educación (2016) Núm. 71 Pág. 187-218 |
Enseñar un pasado controvertido desde un presente polarizado... Revista de estudios sociales (2022) Núm. 81 Pág. 93-112 |
Educación ciudadana afectiva. Principios de enseñanza para l... Nuevas Dimensiones (2023) Núm. 10 Pág. 26-55 |
Seeing and feeling difficult history : A case study of how C... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 4 Pág. 472-496 |
Usando las emociones para comprender cuestiones socialmente ... Revista Perspectivas (2022) Núm. 24 Pág. 6 |
Toward critically compassionate financial literacy : How ele... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 107-136 |
Normalizar el conflicto y des-normalizar la violencia : reto... Revista colombiana de educación (2016) Núm. 71 Pág. 219-251 |
Becoming “Hijas de la Lucha" : Political subjectification, a... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 27-53 |
The case of #NeverAgainMSD : When proceduralist civics becom... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 2 Pág. 155-175 |
Exploring the emotional dynamics of a political discussion Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 1-26 |
¿Cómo abordar las historias difíciles para fortalecer la dem... Nuevas Dimensiones (2023) Núm. 10 Pág. 56-83 |
The narrative framing of violence in teaching resources abou... Panta Rei (2018) Núm. 12 Pág. 93-118 |
“Assassin’s Creed reminds us that history is human experienc... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 1 Pág. 108-137 |
Students’ prejudice as a teaching challenge : How European h... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 540-569 |
Conversation is everything : How teachers and students creat... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 4 Pág. 626-660 |
“¿Cómo se habrán sentido los niños?” Una aproximación a las ... SOPHIA AUSTRAL (2023) Vol. 29 Núm. 0 Pág. 12 |
Cognición y emoción en la narrativa histórica de jóvenes egr... SOPHIA AUSTRAL (2020) Núm. 26 Pág. 69-87 |