arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education
Teaching Through Turmoil : Social Studies Teachers and Local Controversial Current Events
Total de citas: 9
Citas recibidas |
---|
La enseñanza de temas controvertidos y problemas sociales : ... Aula abierta (2024) Vol. 53 Núm. 2 Pág. 181-190 |
Teachers’ organizational participation : Profiles in 12 coun... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 552-582 |
Vinculando la enseñanza de la independencia nacional con tem... SOPHIA AUSTRAL (2020) Núm. 26 Pág. 33-50 |
Theorizing necropolitics in social studies education Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 47-71 |
Why teachers address unplanned controversial issues in the c... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 2 Pág. 233-263 |
Problemáticas públicas como temáticas controversiales. Profe... Revista Electrónica Educare (2021) Vol. 25 Núm. 2 Pág. 22 |
Teacher political disclosure in contentious times : A “respo... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 2 Pág. 182-210 |
Clarifying—and Challenging—Classroom Controversy Theory and research in social education (2018) Vol. 46 Núm. 1 Pág. 155-163 |
Navigating identity as a controversial issue : One teacher’s... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243 |