Alfabetización visual y desarrollo del pensamiento histórico...
Educación XX1
(2019)
Vol. 22
Núm. 1
Pág. 353-374
|
History is critical : Addressing the false dichotomy between...
Theory and research in social education
(2022)
Vol. 50
Núm. 2
Pág. 173-195
|
Rethinking presentism in history education
Theory and research in social education
(2022)
Vol. 50
Núm. 4
Pág. 509-529
|
El valor de la historia. Estudio de alternativas curriculare...
Clío
(2020)
Núm. 46
Pág. 202-232
|
Students’ and teachers’ beliefs about historical empathy in ...
Theory and research in social education
(2020)
Vol. 48
Núm. 4
Pág. 529-551
|
Empatía y empatía histórica. Su correlación a través de un d...
Profesorado
(2023)
Vol. 27
Núm. 2
Pág. 331-350
|
Virtual reality for the promotion of historical empathy : A ...
Theory and research in social education
(2022)
Vol. 50
Núm. 4
Pág. 553-580
|
El valor de la historia. Estudio de alternativas curriculare...
Clío
(2019)
Núm. 45
Pág. 330-356
|
Where Does Teaching Multiperspectivity in History Education ...
Theory and research in social education
(2018)
Vol. 46
Núm. 4
Pág. 495-527
|
Perspectiva histórica y empatía : su interrelación en futuro...
Aula abierta
(2018)
Vol. 47
Núm. 2
Pág. 221-228
|
Fuentes orales para el desarrollo de la empatía histórica : ...
Panta Rei
(2020)
Vol. 14
Núm. 1
Pág. 155-184
|