arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education
Between Trauma and Perpetration : Psychoanalytical and Social Psychological Perspectives on Difficult Histories in the Israeli Context
Total de citas: 10
Citas recibidas |
---|
Análisis de las acciones ciudadanas del alumnado al estudiar... REIDICS (2024) Núm. 14 Pág. 48-66 |
“But it wasn’t like that” : The impact of visits to communit... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 510-539 |
Consideraciones del alumnado sobre las acciones de resistenc... Revista Perspectivas (2024) Núm. 28 Pág. 7 |
¿Cómo abordar las historias difíciles para fortalecer la dem... Nuevas Dimensiones (2023) Núm. 10 Pág. 56-83 |
Students’ prejudice as a teaching challenge : How European h... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 540-569 |
Theorizing necropolitics in social studies education Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 47-71 |
“¿Cómo se habrán sentido los niños?” Una aproximación a las ... SOPHIA AUSTRAL (2023) Vol. 29 Núm. 0 Pág. 12 |
Investigating comparative genocide teaching in two high scho... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 4 Pág. 497-525 |
Where Does Teaching Multiperspectivity in History Education ... Theory and research in social education (2018) Vol. 46 Núm. 4 Pág. 495-527 |
Educating citizens in waiting in post-conflict societies Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 1 Pág. 148-152 |