arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Teaching Who You Are : Connecting Teachers’ Civic Education Ideology to Instructional Strategies

Total de citas: 16

Citas recibidas
Standardizing Indigenous erasure : A TribalCrit and QuantCri... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 3 Pág. 321-359
Centering power, inequity, and social justice: Possibilities... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 3 Pág. 494-497
The meaning of citizenship : Identifying the beliefs of teac... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 3 Pág. 464-485
Escuelas transformadoras. Camino hacia la ciudadanía global ... Contextos educativos (2023) Núm. 31 Pág. 27-51
Sentido y significado de la Educación para la Ciudadanía Glo... Revista Iberoamericana de Estudios de Desarrollo= Iberoamerican Journal of Development Studies (2020) Vol. 9 Núm. 2 Pág. 6-28
What do social studies methods instructors know and do? Teac... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99
Aulas imperfeitas : democracia, utopia e investigação no ens... REIDICS (2021) Núm. 8 Pág. 58-71
Understanding what teachers gain from professional developme... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 1 Pág. 76-107
Desarrollo profesional docente a través de un proyecto parti... Bordón (2024) Vol. 76 Núm. 1 Pág. 13-30
Actitudes en Centros Educativos respecto a la Educación para... REICE (2019) Vol. 17 Núm. 3 Pág. 79-98
Teachers’ organizational participation : Profiles in 12 coun... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 4 Pág. 552-582
Visualizing the teaching of data visualizations in social st... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 2 Pág. 262-306
Democratizar la Educación desde Saberes y Prácticas de Parti... Anagramas (2024) Vol. 22 Núm. 44 Pág. 2
La investigación actual sobre el profesorado de Educación Ci... REIDICS (2022) Núm. 10 Pág. 189-209
Social citizenship competences at the end of primary school ... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 2 Pág. 297-326
Navigating identity as a controversial issue : One teacher’s... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 2 Pág. 211-243