arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Can Students Evaluate Online Sources? Learning From Assessments of Civic Online Reasoning

Total de citas: 19

Citas recibidas
Truth or beauty? Social studies teachers’ beliefs about the ... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 2 Pág. 296-323
Evaluación del rendimiento y entrenamiento digital para el r... Journal of Supranational Policies of Education (JOSPOE) (2021) Núm. 13 Pág. 9-36
Networked Protest and the Shift of Civic Activism Theory and research in social education (2018) Vol. 46 Núm. 3 Pág. 489-494
Centennials, ciudadanos globales y digitales Praxis (2019) Vol. 15 Núm. 1 Pág. 11-23
Alfabetización crítica para interpretar problemas sociales Iber (2020) Núm. 99 Pág. 39-45
CrossRef citations to date 1 Altmetric Listen Features Towar... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 2 Pág. 173-200
“Technology inevitably involves trade-offs” : The framing of... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 2 Pág. 226-254
Aprendizajes ausentes en la Competencia Digital de preadoles... RED (2019) Vol. 19 Núm. 61 Pág. 5
Aulas imperfeitas : democracia, utopia e investigação no ens... REIDICS (2021) Núm. 8 Pág. 58-71
Assessing computational thinking in the social studies Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 2 Pág. 255-296
Fake news : Where journalists and audiences meet (and Where ... Contratexto (2023) Núm. 39 Pág. 185-214
Advances in research on internal and external factors that g... Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje (2020) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 210-241
Bridge or byway? Teaching historical reading and civic onlin... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 2 Pág. 196-225
Visualizing the teaching of data visualizations in social st... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 2 Pág. 262-306
El uso de las nuevas tecnologías en las evaluaciones educati... Papeles del psicólogo (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 36-47
Diseño y pilotaje de una app para el pensamiento crítico : ¿... Perfiles educativos (2022) Vol. 44 Núm. 178 Pág. 32-45
Thinking Deeply, Thinking Emotionally : How High School Stud... Theory and research in social education (2018) Vol. 46 Núm. 2 Pág. 232-276
Social studies education research for sustainable democratic... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46
Las fake news y su percepción por parte de los jóvenes españ... Doxa Comunicación (2023) Núm. 36 Pág. 19-42