The British, the tank, and that Czech : How teachers talk ab...
Theory and research in social education
(2019)
Vol. 47
Núm. 4
Pág. 526-547
|
Tendencias emergentes en la producción académica de educació...
Revista de educación
(2020)
Núm. 389
Pág. 211-242
|
Narrar para testimoniar el presente : cartas de niños y niña...
Tempo e Argumento
(2022)
Vol. 14
Núm. 36
Pág. 17
|
Ecology, cultural awareness, anti-racism and critical thinki...
Ecozon@ [Ecozona]
(2021)
Vol. 12
Núm. 1
Pág. 8-24
|
The influence of multiperspectivity in history texts on stud...
European journal of psychology of education
(2023)
Vol. 38
Núm. 3
Pág. 1295-1315
|
Controversias dialógicas y teatro documental en la enseñanza...
Panta Rei
(2023)
Núm. 17
Pág. 7
|
Teaching under attack : The dilemmas, goals, and practices o...
Theory and research in social education
(2021)
Vol. 49
Núm. 4
Pág. 489-509
|
Students’ prejudice as a teaching challenge : How European h...
Theory and research in social education
(2021)
Vol. 49
Núm. 4
Pág. 540-569
|
Propuesta de Argumentación Histórica y su construcción en in...
Historia Regional
(2024)
Núm. 51
Pág. 10
|
Teachers stepping up their game in the face of extreme state...
Theory and research in social education
(2023)
Vol. 51
Núm. 2
Pág. 201-232
|
La Araucanía, un espacio en conflicto. Creencias epistémicas...
Panta Rei
(2023)
Núm. 17
Pág. 3
|
Educar para una ciudadanía crítica : una investigación a par...
Panta Rei
(2020)
Vol. 14
Núm. 1
Pág. 205-237
|