arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

Where Does Teaching Multiperspectivity in History Education Begin and End? An Analysis of the Uses of

Total de citas: 12

Citas recibidas
The British, the tank, and that Czech : How teachers talk ab... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 4 Pág. 526-547
Tendencias emergentes en la producción académica de educació... Revista de educación (2020) Núm. 389 Pág. 211-242
Narrar para testimoniar el presente : cartas de niños y niña... Tempo e Argumento (2022) Vol. 14 Núm. 36 Pág. 17
Ecology, cultural awareness, anti-racism and critical thinki... Ecozon@ [Ecozona] (2021) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 8-24
The influence of multiperspectivity in history texts on stud... European journal of psychology of education (2023) Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1295-1315
Controversias dialógicas y teatro documental en la enseñanza... Panta Rei (2023) Núm. 17 Pág. 7
Teaching under attack : The dilemmas, goals, and practices o... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 489-509
Students’ prejudice as a teaching challenge : How European h... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 4 Pág. 540-569
Propuesta de Argumentación Histórica y su construcción en in... Historia Regional (2024) Núm. 51 Pág. 10
Teachers stepping up their game in the face of extreme state... Theory and research in social education (2023) Vol. 51 Núm. 2 Pág. 201-232
La Araucanía, un espacio en conflicto. Creencias epistémicas... Panta Rei (2023) Núm. 17 Pág. 3
Educar para una ciudadanía crítica : una investigación a par... Panta Rei (2020) Vol. 14 Núm. 1 Pág. 205-237